Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Με το μάτι ...

Ξεκαθάριζα πριν τις φωτογραφίες που εχω περασμένες στο pc και προσπαθούσα να χωρίσω τις μαγειρικές  . Αντε και τις ξεκαθάρισα ,τωρα τι τις κάνω ? Να γράψω συνταγή αποκλείεται  εχει περάσει καιρός και εχω ξεχάσει τι έχω κάνει , ειδικά για γλυκά που θέλουν ακρίβεια στο μέτρημα , όλες ειναι με το "μάτι" και "όσο πάρει" . Εχω πρόβλημα να ακολουθήσω μια συνταγή κατα γράμμα . Αν δεν βάλω το χεράκι μου δεν μπορώ να την κάνω και τις ελάχιστες φορες που εχω ακολουθήσει μια συνταγή τελικά δεν μου χε πετύχει!
Δεν μπορώ επίσης να κανω την ίδια συνταγή για δευτερη φορά . Ακόμα και σε κλασσικά φαγητά ή γλυκά , ολο και κάτι θα πειράξω , όλο και κάτι θα αλλάξω . Μου φαίνετε βαρετό , τετριμένο , μονότονο  να ακολουθώ πάντα το ίδιο . Οι διαφορές βεβαια δεν είναι τρομερές οπότε πιστευω οτι  είναι ψυχολογικό  το θέμα !

Καλημέρα μας :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου